May 13, 2024, 12:36:50 AM

Author Topic: Football problems  (Read 2225 times)

Offline fishs

• I believe in the stars in the dark night.
  • Hero Warrior
    • View Profile
Football problems
« on: October 14, 2005, 01:07:27 AM »
Mih pardner call mih last night inna state.
He say after he come half drunk from HC an Steve bar in stjames  he tell he wife dat he giong an name dey first chile germany.
Now this man an he wife having dey first chile a girl ( oh gosh ultra sound an 3D an ting). De birth also going to be C-Section.
Anyhow this how he say the talk went.
Parner : Ey girl yuh watch de game?
 Wife: Wha happen man, yuh eh see ah was sleeping?
Parner: Latas is de greatest an doh talk about Otis, Stern puh down some real wuk to, meh sou sou money is for meh tuh go germany.
Wife: Wha nonsense you on about dis hour?
Pradner : Hear wuh, we go have de chile on de 16th an name she germany.
Wife : I going back tuh sleep.
Pardner: Woman why allyuh so f..k up, man leave ah good good lime in st james with beer flowing free free tuh come home before 4 o clock an yuh eh taking mih on.
Wife : Everynite dis week yuh drink because yuh say yuh cyar take de tension wid de game so doh budder mih.
Pardner : De chile name go be germany, ah done tell mih pardners an dem.
Wife : Yuh pardners an dem making chile? Is dem yuh screw?  Why yuh doh name de chile latas since is only he yuh does be talking bout for de last two years?
Pardner: Yuh gehhing mih damn mad now. The biggest ting dah go happen in dis country history an ah want tuh commorate with mih daughter, an yuh getting on like yuh mudder.
Wife: Doh raise yuh voice at mih dis hour, an how mih mudder come in dis?
Pardner: Well everything yuh mudder want she does have tuh get, if wasn't fuh she an she pressure we wouldna be marrid yet an everyting woulda be sweet like how it was before.
Wife (crying now): So yuh relly didn want tuh marrid? An was is de sweet life yuh talking bout? When yuh was screwing all dem hoe from uwi ?
Pardner: Who say ah stop?
Wife : I going by mih mudder.
Pardner: Doh let de door hit yuh in yuh flat ass.
Wife : Yuh is a nasty man.
Pardner sleeping.

So he say she aint come back home yet but his biggest concern is dat she have de sou sou money.

If allyuh want more of this true life football fan saga, leh mih know.

Ah want de woman on de bass

Offline JERSEY TRINI

• trotty
  • Hero Warrior
  • without god life just doesn't make sense
    • View Profile
Re: Football problems
« Reply #1 on: October 14, 2005, 01:42:34 AM »
I have one ting to say....yuh partner is a real chupid man and he go bawl in a timin.

Offline fishs

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #2 on: October 14, 2005, 02:52:07 AM »
what can I say ?
The man is a real pig when it come to women, at least he not big enough to do physical abuse.

Offline morvant

• warrior nation member
  • Hero Warrior
  • malick till i die
    • View Profile
« Reply #3 on: October 14, 2005, 06:11:45 PM »
doh study dem i wanna hear de rest ah de story :beermug: ;D
"Quis custodiet ipsos custodes?"

Offline SHOTTA

• HE WHO HESITATES MASTURBATES
  • Hero Warrior
  • NIGGAS JUST HATE ME BECAUSE THEY CANT BE ME
    • View Profile
« Reply #4 on: October 14, 2005, 06:17:45 PM »
even though he a complete ass for sending out a gyul who prgnant for him

geh we torrry horse
now that we have mastered the language we can wield it as we may

Offline JERSEY TRINI

• trotty
  • Hero Warrior
  • without god life just doesn't make sense
    • View Profile
« Reply #5 on: October 14, 2005, 06:30:13 PM »
I eh say not to put the res ah the story yuh know I jus say he chupid bad da is all I say.  I want to hear the part weh the man bawlin and beggin she to come back because he was drunk, and she tellin him you know rum does make man talk the truth  ;D

Offline morvant

• warrior nation member
  • Hero Warrior
  • malick till i die
    • View Profile
« Reply #6 on: October 14, 2005, 06:31:54 PM »
I eh say not to put the res ah the story yuh know I jus say he chupid bad da is all I say.  I want to hear the part weh the man bawlin and beggin she to come back because he was drunk, and she tellin him you know rum does make man talk the truth  ;D

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Offline trinbago

• Hero Warrior
  • Warrior For Life !!
    • View Profile
« Reply #7 on: October 14, 2005, 09:05:48 PM »
How u leave we hang up so !!

Yu hat to tell ew the ress..

Yuh have meh rollin here!!
Warrior For Life !!

Offline fishs

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #8 on: October 14, 2005, 10:30:26 PM »
De man call mih back an ask mih wat happen, because like he was still drunk when he talk tuh mih de last time.
So ah tell him wat happen an how de whole forum now know about he chuppidness.
He say he worried about dat, but somehow he go have tuh fix it because he could survive on KFC an Hot shoppe roti fuh 2 days but he go dead if he eh get he mudder in law Sunday lunch, he say not even he own mudder could make ah callaloo like she.
So ah tell him, well it look like plenty flowers an choclate an ting.
He say; Boy fishs yuh forget de las time ah do shit like dis when WC had win out everthing? Ah had to take de woman an she mudder to Bados fuh ah week. Buh ah wuk someting out.

Watch dis space

Offline fishs

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #9 on: October 16, 2005, 04:35:06 AM »
Allright time to close this post.
He call mih again dis morning to say all's well again in de ranch but it was a close call.
What happened is he, called her and told how sorry he was and that he was really only upset because he cyar see how he could use the sou sou money to go germany and still have enough to put in the extra room for the baby and he just get he normal stupid way when he drunk. He also tell her how he going to stop drinking since he realise he cyar live without her an he only tell her bout the uwi girls to make her vex. Eventually she allright and that she will come back home Sunday because she done arrange with her mother and sisters to go to church that night.
But it did not go as smoothly as that.
Mih boy decide that because he have Saturday free, he will take a last few beers with the boys and play some horse in St James.
This is what he tell mih happen after.
About 6 oclock in de evening he get a phonecall, is bandy dandy.
He say : " Fish boy yuh remember bandy dandy de chick from Providence dat use to only like bandy leg man because she feel dey foot like dat because dey need space fuh tool?
Me: " Yes"
Pard: " Well she call mih and say she have a problem with she car, she just finish watching football in de savanna and she need help"
Me: " Wait nah, she does still go an watch game to see if it have bandy leg man tuh pick up ?"
Pard: " Yeh, an she still only know about corner because she say that is de only time yuh does see about 16, 17 man in shorts in one lil area."
Me :" So wha happen breds?"
Pard: " Well ah went round de savanna an meet she. De car have a flat tire an she cyar bend down tuh fix it because she wearing one short short skirt. Ah eh go lie fish, buh yuh boy start tuh tink lick up an ting an den ah remember mih promise, so ah jus chill an start tuh change de tire. Whilst ah jacking up de car ah realise ah shadow come over mih buh ah eh take dat on, den ah hear she asking mih something, so ah raise up mih head an nex ting I know mih head inside she skirt because she was standing right over mih, buh dat wasn't bad, de next ting ah hear is mih wife calling mih name.
Me : " Shit, wha yuh do?"
Pard:" Ah ahd to think quick, leave mih head where it is or come out"
Me" Doh stick now tell mih?
Pard: "Well ah take out mih head an fly up an say to she "wha yuh doing here girl?", same time a wiping mih hand on Bandy skirt."
She ask mih what ah was doing ? So ah tell her ah was just fixing the young lady flat tire.
She say no, what mih head was doing inside she skirt?"
Ah say " Why allyuh so, yuh eh see ah was wiping mih head an hand on she skirt ?
She eh have no rag in she car, yuh really feel ah go get into chuppiness around d savanna an after what we talk about dis morning? Like you have ting tuh hide yuhself or wha ?"
Well fish boy she jus start tuh laff an tell mih she jus come with she mudder fuh some polourie and coconut water an she go see mih tomorrow.
So then ah tell Bandy fine one ah she other football conquests tuh fix she flat an ah buss it back tuh mih pardners an dem fuh more beers because yuh know from tomorrow ah like priest.
Then he tell mih laters.

By the way he will be going to the Bahrain game but with his mudder-in-law in tow.

:rotfl: :beermug: :rotfl: :beermug: :rotfl: :beermug: :rotfl: :devil:

Obviously by now allyuh realise this didn't really happen.

She never did take him back

Offline morvant

• warrior nation member
  • Hero Warrior
  • malick till i die
    • View Profile
« Reply #10 on: October 16, 2005, 04:59:15 AM »
 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
write a book boy yuh ketch meh dey :beermug:

Offline fishs

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #11 on: October 16, 2005, 05:03:46 AM »
Is jus boredom does make mih write shite

1]; } ?>