November 28, 2020, 04:37:35 PM

Author Topic: USA vs Trini Lingo  (Read 2111 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline big dawg

  • Hero Warrior
  • *****
  • Posts: 1352
  • smallest country to ever play in a world cup final
    • View Profile
USA vs Trini Lingo
« on: May 06, 2006, 10:21:04 AM »
USA vs Trini Lingo

USA: Such tasteful Hors d'heurves, sumptuous finger foods, wow!
TnT: Whuddy ass is dis? Whey de blasted food?

USA: Here Kitty kitty... get down from that roof munchkins.
TnT: Ey yuh ole dutty stinkin cyat, come down from de friggin gyalvanize
before ah drop two stone in yuh ass!

USA: Aren't those pants a bit short?
TnT: Yuh expekin flood or wha?

USA: Sir, please don't throw my luggage like that.
TnT: Buh wha trouble is dis? Boy,...... stop flingin meh grip so.

USA: Lift the hood of the car for me John.
TnT: Yute-man, fly open de bonnet deh!

USA: I love you girl.
TnT: Ah rell check fuh yuh, yuh know.

USA: Oh the poor little boy is handicap.
TnT: Look at dat lil brooko foot boy dey...

USA: It's time for a perm.
TnT: Gyul , yuh head need straightenin bad. Yuh doh see all dem
gren-gren showin.

USA: I have a stomach ache.
TnT: Oh gorm..............meh belly gripein meh.

USA: He has no manners.
TnT: He doh have no broughtupsee.

USA: WOW!...........he ! has such a bad body odor
TnT: Yuh doh bade?.......oh shit man...... yuh smellin stink! Yuh
Kickin!!!

USA: Josh is suffering from Attention Deficit Disorder.
TnT: Dat chile too dam harden.
>>
>>USA: He has a touch of Dyslexia.
>>TnT: He duncee fuh so.
>>
>>USA: I need a bottle of Peptobismol...my stomach hurts.
>>TnT: Ah need ah purge bad...ah cork up.
>>
>>USA: It's been a long time since I've seen you girl.
>>TnT: A..A...! You still alive gyul?
>>
>>USA: Oh my goodness, we have lost electricity.
>>TnT: Jeezanages!!......current gorn again.
>>
>>USA: This meal is not too bad.
>>TnT: ! Wha doh kill does fatten and wha doh fatten does purge.
>>
>>USA: Oh my, your feet are so ashy.
>>TnT: Is how yuh foot and dem look like yuh was kickin flour
>>so...yuh
>>couldn't a rub lil coconut oil on yuh foot self?

USA: Excuse me Franklyn, why are you taking so long to get ready for the event
TnT: Frankie Boy.. wuz your scene dread.. Yuh Stickin real bad.

USA :  Boy that Dennis Lawrence headed an execllet shot into the Goal..
Tnt : WaaaaaaySaaaaaaaa.. Allyuh ent see how Tallman butt that ball and String up that Keeper..
« Last Edit: May 06, 2006, 05:14:12 PM by big dawg »
Re-Group, Re-Energize, Return
We'll be back...
I don't know when

Offline Grande

  • Hero Warrior
  • *****
  • Posts: 5061
    • View Profile
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #1 on: May 06, 2006, 10:30:02 AM »
haha nice  :beermug:

T&T welcomes back...the King

Offline ndookie

  • Hero Warrior
  • *****
  • Posts: 933
    • View Profile
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #2 on: May 06, 2006, 10:36:42 AM »
Quote
USA: Lift the hood of the car for me John.
TnT: Yute-man, fly open de bonnet deh

somebody edit the email , it supposed to be ,
Yute-man , fly the bonnet deh !
Glory Glory Man Utd !


Offline E-man

  • Board Moderator
  • Hero Warrior
  • *
  • Posts: 8697
  • Support all Warriors. Red, White and Blacklisted.
    • View Profile
    • T&T Football History
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #3 on: May 06, 2006, 11:23:51 AM »
\USA: Aren't those pants a bit short?
TnT: Yuh expekin flood or wha?

Nah, man, we've been calling those kinda pants "floods" long time in the US.

Offline Pointman

  • Hero Warrior
  • *****
  • Posts: 4700
  • T&T football: win or lose, we still fetein'
    • View Profile
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #4 on: May 06, 2006, 12:05:33 PM »
\USA: Aren't those pants a bit short?
TnT: Yuh expekin flood or wha?

Nah, man, we've been calling those kinda pants "floods" long time in the US.

actually in the States we call them "high waters"
Trini to de bone; Pointman to de bone.

Offline E-man

  • Board Moderator
  • Hero Warrior
  • *
  • Posts: 8697
  • Support all Warriors. Red, White and Blacklisted.
    • View Profile
    • T&T Football History
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #5 on: May 06, 2006, 05:05:20 PM »
\USA: Aren't those pants a bit short?
TnT: Yuh expekin flood or wha?

Nah, man, we've been calling those kinda pants "floods" long time in the US.

actually in the States we call them "high waters"

Well maybe in Atlanta, in California they were called floods.
There is great variation across the US in usage actually. In Texas I keep hearing people say "sharp" for something "cool". plenty more examples. It's a big country.

Offline Rastaman

  • Hero Warrior
  • *****
  • Posts: 2246
    • View Profile
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #6 on: May 06, 2006, 08:14:22 PM »
Ah e-mail this to a Scottish girl in work here.....She can't get over the "Jeezanages"

Offline !aCkuT

  • Sr. Warrior
  • ****
  • Posts: 366
  • Time To Play The Game
    • View Profile
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #7 on: May 07, 2006, 01:27:05 PM »
das reeeeealll kiks boy.....it actually make meh laugh
If love were a flame, it has ignited my soul...my one spark has created the magnificent fire of true passion

".The Poet."

Offline TriniCana

  • Hero Warrior
  • *****
  • Posts: 7557
  • ah Catch ah Glad
    • View Profile
    • allyuhmuddaass@com
Re: USA vs Trini Lingo
« Reply #8 on: May 08, 2006, 03:50:00 AM »
ah remember this one

Others: Sir you pants waist is too high on your waist
Trinis: Aye like ya waist smoke or wha, how it looking high so... :beermug: