April 29, 2024, 05:38:46 AM

Author Topic: Canadians cyah drive to save they life!!!  (Read 1881 times)

Offline Organic

• Bamboo # 5
  • Hero Warrior
  • Politics- 90% Personality 10% Principle
    • View Profile
Canadians cyah drive to save they life!!!
« on: June 06, 2006, 07:22:40 AM »
chinne, ras i and cana....how allyuh does keep allyuh sanity ond e rd here ..assuming allyuh does drive. dese ppl cyah drive and to make it worse they aways doing something else besides watchign de rd, cel fone , make -up and i ever see dis man eating cereal and ah next woman puttin on eye liner. de day dem make me get in aan accident  i go need bail money yes.
Perhaps the epitome of a Trinidadian is the child in the third row class with a dark skin and crinkly plaits who looks at you out of decidedly Chinese eyes and announces herself as Jacqueline Maharaj.- Merle Hodge

Offline TriniCana

• Hero Warrior
  • ah Catch ah Glad
    • View Profile
    • allyuhmuddaass@com
Re: Canadians cyah drive to save they life!!!
« Reply #1 on: June 06, 2006, 10:02:39 AM »
well Organic....meh car still kinda new (8 mths old)
so ya know.

dey law of dey land says to stay 1 car space behind the car infront of you...
my law is..."if you see me coming down dey road, do like if i is ah police car....STOP and wait for me to pass.

me doh study dem....dey beast face i wear when i driving....gimme ah bad drive and is CUSS trini style
dem canadians cyah cuss good..infact i does laugh when dey respond.

one ah dem gimme a bad drive roun' november last year....
ah meet dey ass by ah traffic light.....oh he telling me he ain't see my car that he almost scrap...
ah say true ah drop down from dey f*cking sky and land infront ah ya, ya mu******* ********* ******** ***** ******* ****** bitch.
man eye open yes...steups
oh well

Offline Organic

• Bamboo # 5
  • Hero Warrior
  • Politics- 90% Personality 10% Principle
    • View Profile
« Reply #2 on: June 06, 2006, 10:32:44 AM »
so ya know.

my law is..."if you see me coming down dey road, do like if i is ah police car....STOP and wait for me to pass.

me doh study dem....dey beast face i wear when i driving....gimme ah bad drive and is CUSS trini style

ah meet dey ass by ah traffic light.....oh he telling me he ain't see my car that he almost scrap...
ah say true ah drop down from dey f*cking sky and land infront ah ya, ya mu******* ********* ******** ***** ******* ****** bitch.
oh well

cana i wanna drive with u..lmao  :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Perhaps the epitome of a Trinidadian is the child in the third row class with a dark skin and crinkly plaits who looks at you out of decidedly Chinese eyes and announces herself as Jacqueline Maharaj.- Merle Hodge

Offline TriniCana

• Hero Warrior
  • ah Catch ah Glad
    • View Profile
    • allyuhmuddaass@com
« Reply #3 on: June 06, 2006, 10:05:19 PM »
so ya know.

oh well

come nah.... but ah telling ya one time, dust ya shoes before ya enter meh car, cause ah just buy new mats, doh touch meh music, doh do like ya mashing brakes when i driving an doh wine down meh glass to hail out oman... dat is instant cuss and throw out ah car  >:(
no question ask

Offline #8

• Sr. Warrior
    • View Profile
« Reply #4 on: June 14, 2006, 07:55:08 PM »
so ya know.

oh well

come nah.... but ah telling ya one time, dust ya shoes before ya enter meh car, cause ah just buy new mats, doh touch meh music, doh do like ya mashing brakes when i driving an doh wine down meh glass to hail out oman... dat is instant cuss and throw out ah car  >:(
no question ask

reading Cana list of car rules....it safe to say ah certain bredda bound to get cuss and throw out da car..i ain't calling no names..all yuh call ah name i go :whistling:...... ;D

Offline TriniCana

• Hero Warrior
  • ah Catch ah Glad
    • View Profile
    • allyuhmuddaass@com
« Reply #5 on: June 14, 2006, 10:42:54 PM »
WestCoast you think that bad ?>

I will never forget this...
Driving to work in Trinidad about 3 years ago...me and two ah meh friends i pick up to go in POS
We heading on dey highway and we  now about to pass National Petroluem by dey flyover

I only hear "nah nah nah (my name) girl doh look now, cause we go get in accident"
Of course I had to look...

Dey car on dey next lane - ah woman brushing she teeth with one hand, holding ah cup (assuming water) in dey other while holding dey car staring wheel.

I ain't go lie...i leggo my wheel and start to laugh hard - tears rolling down meh eye...of course now i cyah see dey road and dey woman busy brushing she teeth like she home in dey bathroom

Trinidad is dey sweetest place on earth yes...anything is possible.

Offline pecan

• Steups ...
  • Hero Warrior
  • Billy Goats Gruff
    • View Profile
« Reply #6 on: June 15, 2006, 05:06:49 AM »
Allyuh too funny  :applause: :applause: :applause:
Now faith is being sure of what we hope for and certain of what we do not see.

1]; } ?>