April 28, 2024, 12:29:36 PM

Author Topic: G-Shug have ah man busy...  (Read 1294 times)

Offline Jumbie

• ~~~ JUMBIE ~~~
  • Hero Warrior
    • View Profile
G-Shug have ah man busy...
« on: November 11, 2005, 01:18:52 PM »
me eh know bout allyuh fellas, but ah man can't concentrate atall.. reading all them post bout getting tix.. the excitement that ah could relax on meh couch this rongs and take een the game... the game itself (ah feel we supporters taking things ah lil to lightly to be honest).. well the wife taking advantage of it.. steam clean carpet.. wash out drive way and porch..rake 4king leaves (ah mad cut dong that 4king tree)..now she talking bout piant.. I going look for some doubles in Toronto yes!..

Offline ANC2

• Hero Warrior
    • View Profile
Re: G-Shug have ah man busy...
« Reply #1 on: November 11, 2005, 01:25:54 PM »
me eh know bout allyuh fellas, but ah man can't concentrate atall.. reading all them post bout getting tix.. the excitement that ah could relax on meh couch this rongs and take een the game... the game itself (ah feel we supporters taking things ah lil to lightly to be honest).. well the wife taking advantage of it.. steam clean carpet.. wash out drive way and porch..rake 4king leaves (ah mad cut dong that 4king tree)..now she talking bout piant.. I going look for some doubles in Toronto yes!..

Offline ANC2

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #2 on: November 11, 2005, 01:27:53 PM »
I get up early this morning like 4am and I just eh know why. Only the game running in meh head we. Ah throw on ah sneakers and gone fuh a run we. While I running ah saying wait nah like i playing  ;D What de ass I doing running at 4:30 in the morning.

GO T&T Pure Love

Offline palos

• Hero Warrior
  • Test
    • View Profile
« Reply #3 on: November 11, 2005, 01:28:12 PM »

WAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!   She tekkin she pong a flesh.  She done know yuh go be lookin to come by she to tell she yuh want to go Germany nex year!!

Dat is jes de beginnin padnah.  Shylock eh want nutting wit she!!!  ;D ;D ;D
Carlos "The Rolls Royce" Edwards

Offline fari

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #4 on: November 11, 2005, 01:31:37 PM »
one set of wives on high alert-mine included.  she waiting to jeer meh when i bawl i want to go alemania next year

Offline Jumbie

• ~~~ JUMBIE ~~~
  • Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #5 on: November 11, 2005, 04:57:57 PM »

WAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!   She tekkin she pong a flesh.  She done know yuh go be lookin to come by she to tell she yuh want to go Germany nex year!!

Dat is jes de beginnin padnah.  Shylock eh want nutting wit she!!!  ;D ;D ;D

ah now reach back from TO.. more friggin trouble.. all the doubles lace with pepa. so she real mad now!.. giving me Trini-by-the-bone talk.

Offline maxg

• Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #6 on: November 11, 2005, 05:35:45 PM »
 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Last nite I hide meh passport, me nuh playin dat..sure nuff dis mornin ah get "ah need everybody passport " bout she have to go seminar in states...
ah say "yeah, whey ah put dat boy ? ah ent see it since conectticut yes"

Mrs.G, if yuh ead this, doh worry ah go find it, doh worry....whey ah put it boy ?

Offline Jumbie

• ~~~ JUMBIE ~~~
  • Hero Warrior
    • View Profile
« Reply #7 on: November 11, 2005, 05:41:34 PM »
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Last nite I hide meh passport, me nuh playin dat..sure nuff dis mornin ah get "ah need everybody passport " bout she have to go seminar in states...
ah say "yeah, whey ah put dat boy ? ah ent see it since conectticut yes"

Mrs.G, if yuh ead this, doh worry ah go find it, doh worry....whey ah put it boy ?

ah hinting since last month that meh passport expired.. buh it still have some life left. :rotfl: :rotfl:

Offline palos

• Hero Warrior
  • Test
    • View Profile
« Reply #8 on: November 11, 2005, 05:47:47 PM »

WAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!   She tekkin she pong a flesh.  She done know yuh go be lookin to come by she to tell she yuh want to go Germany nex year!!

Dat is jes de beginnin padnah.  Shylock eh want nutting wit she!!!  ;D ;D ;D

ah now reach back from TO.. more friggin trouble.. all the doubles lace with pepa. so she real mad now!.. giving me Trini-by-the-bone talk.

You have to worry when she start to threaten BONE LESS.... ;D
Carlos "The Rolls Royce" Edwards

1]; } ?>